1. |
Being the best in the construction service in Indonesia.
Menjadi yang terbaik di bidang jasa konstruksi di Indonesia.
|
2. |
Provide the best service to customers without accidents and occupational disease.
Memberikan pelayanan yang terbaik kepada pelanggan tanpa kecelakaan kerja dan penyakit akibat kerja.
|
1. |
Serving national and international customers in a professional manner in order to reach customer satisfaction.
Melayani pelanggan nasional dan internasional secara profesional sehingga tercapai kepuasan pelanggan.
|
2. |
Attempting to achieve the target maximally.
Berupaya mencapai target maksimal.
|
3. |
Enhancing quality and prosperity of employees.
Meningkatkan kualitas dan kesejahteraan karyawan.
|
4. |
Giving services with dynamic, progressive, and adaptable by prioritizing to honesty and work ethic.
Memberikan pelayanan dengan bersikap dinamis, progresif, dan mudah beradaptasi dengan mengutamakan kejujuran dan etika.
|
5. |
Developing business and technology and also improving performance continuosly.
Mengembangkan kegiatan usaha dan teknologi serta meningkatkan kinerja terus-menerus.
|
6. |
Take to the occupational safety and health of the employees.
Memperhatikan keselamatan dan kesehatan kerja pada karyawan.
|